Shop in onze unieke mix & match collectie
Altijd bereikbaar via E-mail en Whatsapp
Telefonisch dagelijks van 09.00 - 19.00 u.
☎ +316 2138 9287
0

Voor nieuws & tips: Lees onze blog >

Review Logo5 @ Google
0
Shop in onze unieke mix & match collectie
Altijd bereikbaar via E-mail en Whatsapp
Telefonisch dagelijks van 09.00 - 19.00 u.

Voor nieuws & tips: Lees onze blog >

Verzenden & Retour / Shipping

(English text below)

 

VERZENDEN


VERZENDKOSTEN

Binnen Nederland: € 6,95 en gratis verzending bij bestellingen vanaf € 75,- (m.u.v. grote objecten)

LET OP: Sommige artikelen kunnen alleen in de winkel opgehaald worden i.v.m. afmeting e.o. kwetsbaarheid. We kunnen echter wel een speciale koerier voor je boeken. De bijdrage in de kosten daarvoor bedragen €35.- (deze keuze kun je maken bij het afrekenen in de webshop)

 
België, Luxemburg: Alle zendingen € 12.50 (tot 20 kilo)
 
Duitsland: Alle zendingen € 12.50 (tot 20 kilo )

 
VERZENDWIJZE

Binnen Nederland: Bezorging standaard pakket door Postnl 
Overige landen: laten bezorgen door lokaal postbedrijf.
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een track en trace code waarmee je de verzending
kunt traceren. Wij kunnen geen exacte datum en/of tijdstip aangeven wanneer je bestelling
wordt afgeleverd. 
 

VERZENDDUUR

Nederland: 2-3 werkdagen
*Bestellingen op werkdagen voor 11.00 uur kunnen diezelfde dag nog worden verzonden.
 
België, Luxemburg en Duitsland: 3-5 werkdagen

De verzendduur is alleen van toepassing als het door jou bestelde artikel op voorraad is.
 
Sommige artikelen hebben een extra levertijd omdat we deze moeten bestellen of omdat deze nog niet op voorraad is. Indien dit het geval is staat dit aangegeven op de productpagina.
 
De levertijden zijn een indicatie opdat wij helaas nooit exact weten op welke dag het bestelde artikel binnen komt. Het kan zijn dat een artikel eerder of helaas wat later binnen komt dan de
opgegeven levertijd, houd daar rekening mee bijvoorbeeld i.v.m. een verjaardag.
Mocht de levertijd echt erg uitlopen en we wij weten dit ook tijdig, dan zullen we je hierover
informeren.
 
LET OP: Als wij een bestelling retour ontvangen i.v.m. een incorrect opgegeven afleveradres of e-mailadres wordt deze retour gestort zonder het bedrag van de verzendkosten.
 

MEERDERE ARTIKELEN TEGELIJKERTIJD

De verzendkosten en -duur worden niet beïnvloed door het aantal bestelde artikelen.
Dit is wel het geval als er een of meerdere artikelen niet voorradig zijn. In dat geval wordt alles pas verzonden zodra de bestelling compleet is.
Mocht je de overige wel voorradige artikelen toch alvast in huis willen hebben, dan kun je dat
aangeven, bij 'opmerkingen' bij afrekenen. Dan kijken we naar een geschikte oplossing.
Of stuur een E-mail naar: [email protected] 
 

RETOURNEREN


RETOUR ZENDEN

Als je niet tevreden bent met je bestelling, dan kan je deze binnen 14 dagen na ontvangst
retourneren. Meld je retour wel eerst aan via e-mail [email protected]
De artikelen die worden geretourneerd moeten in goede staat verkeren en in de oorspronkelijke
verpakking worden verstuurd. Als de hele bestelling wordt geretourneerd, dan vergoeden wij
zowel het aankoopbedrag als de oorspronkelijke door jou betaalde verzendkosten,(indien er geen
verzendkosten door ons in rekening zijn gebracht zijn de kosten voor retourneren voor jezelf).
In het geval dat je enkel een deel van de bestelling terugstuurt, vergoeden wij enkel het aankoop
bedrag van de geretourneerde producten. 
Goederen welke speciaal voor je zijn besteld of gemaakt kunnen wij niet retour nemen
 
LET OP: Wij zijn niet aansprakelijk voor de kosten van ongefrankeerde post. Deze embourszendingen worden niet geaccepteerd. In alle gevallen ben je zelf verantwoordelijk voor de retourzending en de kosten.

Adres:

Melting Pot Amsterdam

Eerste van der Helststraat 46

1072NV Amsterdam


Als wij het artikel beschadigd en/of niet in originele staat ontvangen, vervalt het recht op restitutie.
Melting Pot Amsterdam is ook niet verantwoordelijk voor het kwijtraken of beschadigen tijdens
retourverzending. Zorg dan ook altijd voor een verzendbevesting en een track and trace code.
 
LET OP: Indien een bestelling aan ons retour wordt verzonden vanwege een verkeerd ingevuld adres, dan worden de verzendkosten niet vergoed.
 

RETOUR BEDRAG

Het bedrag wat je terug gestort krijgt is gelijk aan de waarde van het geretourneerde artikel inclusief de verzendkosten als het om een bestelling van 1 artikel gaat.
Het retour verzenden is voor eigen rekening.
 

RETOUR VERKEERD ARTIKEL

Als je een ander artikel hebt ontvangen dan je hebt besteld kun je dit melden door een bericht
te sturen naar: [email protected]

Vermeld hierbij je gegevens, ordernummer en omschrijving van het product.
Je kunt het artikel in de originele verpakking (indien van toepassing) kosteloos terug sturen
d.m.v. verzendlabel die je van ons ontvangt. Je krijgt dan z.s.m. het juiste artikel opgestuurd.
 

RETOUR DEFECT/BESCHADIGD ARTIKEL
 
Als je een artikel hebt ontvangen dat niet goed werkt of beschadigd is, meldt dit dan direct,
en uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst ons om in aanmerking te komen voor schadevergoeding,
door een bericht met foto's van de schade en de verpakking + doos te sturen naar:

[email protected]

    Vermeld hierbij je gegevens, ordernummer en omschrijving van het product en de klachten.

PostNL vraagt de volgende foto's als een zending beschadigd is aangekomen:

    • Een foto van de hele buitenkant van het pakket.
    • Een foto van het geopende pakket.
    • Een foto van alle type binnenverpakkingen.
    • Een foto van het gehele beschadigde artikel.
    • Een detailfoto van de concrete schade.
    • Een foto van het verzendlabel op de verpakking.

VOOR BESCHADIGDE ZENDINGEN BUITEN DE EU

    • Schade direct en uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangt aan ons melden via E-mail.
    • Een schaderapport van het dichtstbijzijnde postkantoor in het geval dat het een zending met een bestemming buiten de EU betreft.

 

SHIPPING

 

SHIPPING COSTS

 

Only within the Netherlands: € 6.95 and free shipping from €75,-

Some items can only be picked up in-store due to their size or vulnerability. However, we can book a special courier for you. The contribution to the costs for this is €35,- NL ONLY! (you can choose this option at checkout in the webshop)

Belgium, Luxembourg: € 12.50 (up to 20 kg)

Germany: € 12.50 (up to 20 kg)

 

SHIPPING METHOD

PLEASE MAKE SURE TO ENTER YOUR ADDRESS AND EMAIL CORRECTLY. Within the Netherlands: we deliver with PostNL. Other countries: delivered by local postal service. Once your order has been shipped, you will receive a track and trace code that you can use to track the shipment. We cannot indicate an exact date and/or time when your order will be delivered.

 

SHIPPING TIME

Netherlands: 1-2 working days *Orders placed on weekdays before 11:00 AM can be shipped the same day

Belgium, Luxembourg & Germany: 4-5 working days

The shipping time only applies if the item you ordered is in stock. Some items have a delivery time because we have to order them or because they are not yet in stock. If this is the case, it will be indicated on the product page above the product description to the right of the photo. The delivery times are an indication because unfortunately we never know exactly on which day the ordered item will arrive. It may be that an item arrives earlier or unfortunately a little later than the specified delivery time, please take this into account, for example, in case of a birthday. If the delivery time really gets delayed and we know this in time, we will inform you about it. If we receive an order returned due to an incorrectly specified delivery address or email address, it will be refunded without shipping costs.

 

MULTIPLE ITEMS AT THE SAME TIME

The shipping costs and duration are not affected by the number of items ordered. This is only the case if one or more items are out of stock. In that case, everything will only be shipped once the order is complete. If you still want to have the other available items at home, you can indicate this. Then we will look for a suitable solution. Email us at: [email protected]

 

RETURNING

 

RETURN SHIPPING

If you are not satisfied with your order, you can return it within 14 days of receipt. However, please notify us of your return by email [email protected] first.

The items being returned must be in good condition and sent in the original packaging. If the entire order is returned, we will reimburse both the purchase price and the original shipping costs paid by you, (if we have not charged any shipping costs, the return costs are for yourself). In case you only return part of the order, we will only reimburse the purchase price of the returned products. Please note that we are not liable for the costs of unfranked mail. Cash on delivery shipments will not be accepted. In all cases, you are responsible for the return shipment and the costs.

If we receive the item damaged and/or not in its original condition, the right to a refund will be forfeited. Melting Pot Amsterdam is also not responsible for loss or damage during return shipping. Always ensure a shipping confirmation and a track and trace code. If an order is returned to us due to an incorrectly filled-in address, the shipping costs will not be reimbursed. We cannot accept returns on goods that are ordered or made especially for you.

Address:

Melting Pot Amsterdam,

Eerste van der Helststraat 46

1072NV Amsterdam

 

If we receive the item damaged and/or not in its original condition, the right to a refund will be void. Melting Pot Amsterdam is also not responsible for loss or damage during return shipping. Always provide a shipping confirmation and tracking code. If an order is returned to us due to an incorrect address, shipping costs will not be refunded.

 

RETURN AMOUNT

The amount refunded is equal to the value of the returned item, including shipping costs if it is an order for one item. Return shipping costs are the responsibility of the customer.

 

RETURN WRONG ITEM

If you received a different item than you ordered, you can report this by sending a message to: [email protected]

Please include your details, order number, and a description of the product. You can return the item in its original packaging (if applicable) free of charge using the shipping label we provide. You will then receive the correct item as soon as possible.

 

RETURN DEFECTIVE/DAMAGED ITEM

If you have received an article that is not functioning properly or is damaged, please report it immediately, and no later than 7 days after receiving it, in order to be eligible for compensation, by sending a message with photos of the damage and the packaging + box to:

[email protected]

Please include your details, order number, product description, and complaints.

PostNL requests the following photos if a shipment has arrived damaged:

    • A photo of the entire outside of the package.
    • A photo of the opened package.
    • A photo of all internal packaging types.
    • A photo of the entire damaged item.
    • A detailed photo of the specific damage.
    • A photo of the shipping label on the packaging.

FOR DAMAGED SHIPMENTS OUTSIDE THE EU  

    • Report damage directly and no later than 7 days after receiving it to us via email.
    • A damage report from the nearest post office in the case of a shipment with a destination outside the EU.

 

©2024 Melting Pot Amsterdam woonwinkel & webshop

 

Mijn account / My account

Al je gegevens bij de hand
All your information at hand

Klantenservice / Customer service

Bel ons / Call us

Voor directe vragen
For immediate questions

+31621389287

E-mail

Voor al je vragen
For all your questions

Verstuur E-mail >

Social media

Volg ons op Instagram
Follow us on Instagram

5Review LogoWij scoren een 5 op Google

Melting Pot Amsterdam

Eerste van der Helststraat 46
1072 NV Amsterdam
Nederland Bekijk op Google Maps

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »